If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Чакаите какво искате да кажете че сега с мотора и инсталацията от 145 16в при мен в коша на 33 ще е по спьната от една 33 16в стокова ли. Мое мнение мисле че даже може да е по добре дано наи вече да се разбере
Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
ами виж ся при теб според мен ще се получи добре щото ти си със глави от 33 и електроника на 145 при което електрониката на 33ката е пълен леш а главите на 145-цата са по лабави от към мошност
132hp.=>137hp. 129hp. е 1.7 16в двигателя на 145/146. Има и други разлики изпускателния колектор е друг а и всмукателните валове за 132=>137 са различни поне по Е-пер
Така де,пак нещо съм чел между редовете и съм писал простотии.
Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече. Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
Въпрос!!!
От ланча ипсилон от първите взех датчик за температура на маслото за налягане към лампата на таблото които е на троиник с камбанка пак за налягане към уред за показване на налягане на таблото и мисля да сложа двата за налягане на пропката до филтъра а този за температурата на маслото в средата на блока кадето е сегашния за налягане на маслото та въпроса е дали датчика за температура на маслото шъ показва вярно или е по добре да е на филтара и той въпреки че ми казаха че е най добре да е на картера ама заводско на картер не съм виждал и така има ли фаида да е в средата на блока
Въпрос!!!
От ланча ипсилон от първите взех датчик за температура на маслото за налягане към лампата на таблото които е на троиник с камбанка пак за налягане към уред за показване на налягане на таблото и мисля да сложа двата за налягане на пропката до филтъра а този за температурата на маслото в средата на блока кадето е сегашния за налягане на маслото та въпроса е дали датчика за температура на маслото шъ показва вярно или е по добре да е на филтара и той въпреки че ми казаха че е най добре да е на картера ама заводско на картер не съм виждал и така има ли фаида да е в средата на блока
кажи му фиат пунто и не го обиждай повече
за мен, няма кой знае какво значение. слагай където е най-удобно.
значи ако го цапна по средата на блока ще си показва вярно??
Там е главната захранваща маслена магистрала на мотора. Естествено, че ще са ти обективни показанията. Още повече, че на единствените 33-ки от 1-ва серия с уред за налягане, стои именно там датчика.
Бате Боби май е го обясних правилно 2-та датчика за налягане искам да ги сложа до филтара и този за температурата по средата на блока пита се правилно ли е и ще показва ли вярно температурата на маслото по средата на блока???
Най-точно е в картера, после около филтъра, а след това няма особена точност.
В средата на блока ще ти показва малко или повече усреднена тая на водата, тоест на блока.
Все пак пробвай, защото може и да дрънкам пълни глупости!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Най-точно е в картера, после около филтъра, а след това няма особена точност.
В средата на блока ще ти показва малко или повече усреднена тая на водата, тоест на блока.
Все пак пробвай, защото може и да дрънкам пълни глупости!
По средата на блока не минава вода. Водата върви до основата на цилиндрите. А централната маслена магистрала е в изтънената и издута част на блока, там се разминават противотежести и биели на по-малко от 1 см. със стената. Като цяло си е най-добри в картера. Защото в момента в който маслото влезе в маслена помпа и заден капак на мотора (те са алуминиеви и бързо абсорбират температура) веднага му се променя температурата.
Comment